duminică, 15 februarie 2009

Let's give it up 4....Politia Romana!!!

Din categoria, chiar este posibil asa ceva???.. Am urmarit si eu o stire, mi se pare incredibil ceea ce se intampla la noi, si numai la noi! Stirea suna cam asa..2 echipaje de politie, situate la o distanta de 200 m una fata de cealalta, au oprit o ambulanta care era in misiune, cu raniti grav, pentru un control de rutina...deci, ambultanta a fost oprita o data, dupa care inca o data dupa 200 de metri, apoi a fost urmarita de echipajele de politie pana la spital pentru a se verifica daca soferul era baut sau nu...Politia sustine ca au primit ei domne' un 'tip', cum ca soferul ambulantei ar fi fost baut si ar fi intrat intr-o masina, asa ca s-au gandit ei ca pacientii din ambulanta mai pot astepta inca 10 minute, ca doar n-or muri nu? Soferul ambulantei sustine ca le-a spuns politistilor ca au cazuri foarte grave in ambulanta si trebuie sa ajunga cat mai repede la spital dar politistii au spus ca nu-i intereseaza, sau cam asa ceva ca nu am retinut chiar exact. Concluzia este ca se impiedica unii de altii, si de suferit avem tot noi...si dupa cum am mai spus Romania este tara tuturor posibilitatilor, si prostia e la putere! Chiar nu mai exista respect? Chiar nu mai exista solutii? Cu siguranta da, dar in alte tari, asa ca hai sa emigram dragii mei...

Niciun comentariu: